Garantie

  • Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

    Alle producten op morhane.nl zijn nieuwe A-merken. Bij morhane.nl krijg je gewoon de volledige fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat wij de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant volgen en hanteren. Voor een gedetailleerd overzicht van deze richtlijnen en voorwaarden verwijzen wij naar de site van de betreffende fabrikant. Mocht je een probleem hebben met een geleverd product, dan lost morhane.nl het snel en vakkundig op. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice.

    Artikelen die je koopt op morhane.nl zijn altijd nieuw en kennen de volledige fabrieksgarantie zoals gehanteerd bij de fabrikant van het product. Gemiddeld gezien is deze periode 1 - 10 jaar, afhankelijk van het merk van het artikel. Hiernaast blijft de wettelijke garantie die een consument heeft eveneens van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.

  • Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

    In het vervelende geval dat je een beschadigd product hebt ontvangen dan willen we je vragen dit zo snel mogelijk aan ons te melden via het retourformulier, het liefst binnen 24 uur. Nadat we het product retour hebben ontvangen ontvang je jouw betaling terug. De retourkosten zijn in dit geval vanzelfsprekend voor morhane.nl. Als je een nieuw product wilt, bestel je die gewoon in onze webshop of in één van onze winkels.

  • Kan ik ook defecte onderdelen terugsturen in plaats van het hele product?

    In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat jouw bestelde product met een defect of beschadigd onderdeel bij je is aangeboden. We vragen je dit zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen 48 uur, aan ons te melden via ons retourformulier. Indien het mogelijk is, het betreffende onderdeel los leverbaar is, kan dit een mogelijke oplossing zijn.

  • Kost het mij geld als mijn product beschadigd geleverd is?

    We doen er alles aan om jouw product netjes bij je te bezorgen. Mocht dit onverhoopt niet gelukt zijn, vragen we je dit zo snel mogelijk (bij voorkeur binnen 48 uur) aan ons door te geven aan de hand van ons retourformulier. Wij zorgen op dat moment voor een kosteloze omruiling.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

    Mocht je onverhoopt een klacht hebben over de levering, service of een product van morhane.nl, dan vernemen we die graag. Wij gaan er alles aan doen om je verder te helpen en jouw klacht te verhelpen. Je kunt jouw klacht schriftelijk melden bij onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat jouw klacht direct in behandeling wordt genomen. Om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen, vragen we om de klacht zo goed mogelijk te omschrijven en eventuele foto's toe te voegen als het om een product of materiaalfout gaat. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl). Of voorleggen via het Europese online geschillendeplatform (ODR), middels de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Kan ik mijn installateurskosten verhalen?

    Indien een product als gevolg van welke reden dan ook opnieuw bij je geleverd dient te worden, doen wij er alles aan om dit zo min mogelijk vertraging op te laten lopen. Helaas kunnen wij niet tegemoetkomen in de gemaakte kosten.